piątek, 6 grudnia 2013

Córka żywiołu



Tytuł: Córka Żywiołu
Autor: Leigh Falkon
Gatunek: fantasty
Ilość stron: 350
Wydawca: Galeria Książki



Jaka maskara Ksawery atakuje mi okna ;/. Nic z okien nie widać! : o Przepraszam że nic nie pisałam ale nie miałam neta i czasu, niedługo próbne testy ;/.

Córka żywiołu to książka która w sumie nie ma powalającej fabuły ale wciąga. Czytałam lepsze książki... ;/ Lecz muszę przyznać że książka mi się podobała mimo wszystko.
Ciekawy był wątek tej mocy i nauki. 

Zauważyłam że Alex Adam to częste imiona dla chłopaków w książkach <3
Tutaj mamy Adama, oczywiście przystojnego i czarującego młodzieńca. 
Cała akcja rozkręca się gdy Meg odkrywa swoją moc i uczy się nią posługiwać to naprawdę ciekawe.


Ogólnie książka łatwa lekka i całkiem przyjemna. Nie mówię nie.
Ale mało opisów otoczenia i wgl, akcja dzieje się w zielonej Irlandii. Może druga część będzie lepsza.
Jak na zaczęcie przygody z książkami to Córka żywiołu jest idealna ale jak ktoś przeczytał już duużo książek to po prostu fabuła jest oklepana . : )



Carrier
Córka żywiołu | Cień żywiołu | Age of the Fifth

2 komentarze:

  1. Próbne testy? :D To tak jak u mnie xD I też na nic nie mam czasu xd Z tym, że przed świętami mam tylko (aż!) matematykę, a resztę po nowym roku. A książka mi się strasznie nie podoba :c
    Zapraszam do siebie http://flirty-z-ksiazka.blogspot.com/
    Pozdrawiam, Amy

    OdpowiedzUsuń
  2. nie jest najgorsza ale czytałam lepsze ^^
    Próbne testy 10, 11 , 12 :/
    Moze dzisiaj pojawi sie nowa recenzja : 3

    OdpowiedzUsuń