piątek, 27 grudnia 2013

Dar Wilka - Dar czy przekleństwo

Tytuł: Dar wilka

               Autor: Rice Anne
               Wydawca: Rebis Dom Wydawniczy
               Ilość stron:520
               ISBN:978-83-7510-905-4


Święta święta i po świętach, brzuch pęka mi w szfach licze że poszło w cycki. Z tego miejsca chce podziękować +Sophie Carmen  za pomoc na blogu, nadała mu nowy wygląd co daje nowe życie. Bardzo dziękuje i obiecuje poprawe. Na święta dwie książki zyskały dom u mnie na półce, ich recenzji możecie sie spodziewać jak tylko je przeczytam. ;))


Kolejną pozycją, którą przeczytałam w 2013 roku  jest książka p. Rice pt.: "Dar wilka".
Kolejny raz twórczość panny Rice mnie urzekła. W tej książce poznajemy młodego reportera Rubena.  Ma dom, pieniądze, kochającą rodzinę, dziewczynę, wiernego przyjaciela. Pewnego dnia wybiera się do przepięknej rezydencji położonej w okolicy klifów nad Pacyfikiem. Właścicielka domu ma sprzedać dom,a Ruben ma napisać artykuł dotyczący domu, ale zakochuje sie w tej rezydencji i pragnie ją kupić. Rodzina sie  sprzeciwia ale chłopak jednak kupuje dom. Kiedy Ruben nocuje w rezydencji, dziwna bestia atukje go i od tego czasu z chłopakiem dzieją sie dziwne rzeczy.

W książce urzekł mnie Ruben i jego charakter, można powiedzieć że zakochałam sie w fikcyjnej postaci no ale cuż tak czasami bywa. ; ) Czytając normalnie zazdrościłam kobiecie, która spędziła z nim noc..
Już po tytule można było stwierdzić że ten atak to nie będzie przekleństwo a raczej dar. Powieść jest cudowna i godna uwagi, ale cuż innego można sie spodziwać po twórczości p. Anny Rice?

"Wszyscy jesteśmy głodni życia - odpowiedział cicho Reuben. - Bo samo życie tego od nas wymaga. Kto nie jest głodny życia, nie zasługuje na to, by żyć. " 

                                                   Ogólnie to zapraszam do udzielania sie w komentarzach i do obserwowaniu, każde rady, uwagi są mile widziane. I jeszcze raz dziękuje +Sophie Carmen . <3


                                      
                                               Dar Wilka | The Wolf Gift

1 komentarz:

  1. Nie skusiło mnie, żeby przeczytać w obecnej chwili, ale może kiedyś... ;)

    OdpowiedzUsuń