niedziela, 26 stycznia 2014

Spróbujmy jeszcze raz...

                                              
Autor: Glines Abbi
Tytuł: Spróbujmy jeszcze raz
Wydawca: Wydawnictwo Pascal
Ilość stron:    336
ISBN:978-83-7642-229-9

Zima pełną parą, stos książek do przeczytania i tydzień ferii. Zdecydowanie trzeba nadrobić braki. : ) Do moich łapek wpadła przed wczoraj druga część książki "O krok za daleko" a mówiąc jaśniej " Spróbujmy jeszcze raz". Dopiero teraz zdałam sobie sprawe że przeczytałam oby dwie książki w zawrotnym tępie.
Blaire to dziewietnastolatka, której życie nie było usłane różami, po śmierci mamy przyjeżdża do ojca, którego z całego serca nienawidzi, tam poznaje Rusha. Blaire i Rush zakochują sie w sobie, lecz dziewczyna dowiadując sie o pewnych sprawach przestaje ufać chłopakowi. W końcu wyjeżdża z powrotem do Alabamy.  Zakochany chłopak próbuje ją odnaleźć i przeprosić. Tak tak właśnie kończy sie 1 część.
     "Spróbujmy jeszcze raz" zaczyna sie w Alabamie gdzie Blaire mieszka. Cain jej były chłopak opiekuje sie nią jak tylko może, wkurzał mnie tak bardzo że to nie do opisania. Fajnym pomysłem było napisanie książki również z poziomu Rusha, tak bardzo mi go było szkoda jak tęsknił za Bi, ale sam nawalił.. Normalnie aż ma sie wejść do książki i go przytulkać :C.

Do dziewczyny przyjeżdża Bethy przyjacióła z Rosemary, spotykają sie w dziwnych okolicznościach, bo na cmetarzu. Czy Blaire wróci do Rosemary i zostanie z Rushem? Czy tylko powiadomi go że jest w ciąży i ucieknie? A może Rush nie podoła swojemy zadaniu?

Rusch ma 24 lat i jest synem gwiazdy, czego sie można po nim spodziewać? Imprezowania, picia? A tu niespodzianka Blaire ukradła jego serce i nie chce oddać. Mimo wszystko denerwował mnie stosunek chłopaka do matki, traktował ją no nie oszukujmy sie jak szmate. Bynajmniej według mnie.

Blaire jest troche głupiutka, ale jak postawi na swoim to nie ma przebacz, jest taka jak jej matka.

Również musze przeprosić Woodsa za moją nienawiść w pierwszej części, naprawde go nie lubiłam ale zmienił to, chyba go pokochałam. Kobieta zmienną jest. Wszystko co robił było dla Blaire, żeby jej sie dobrze żyło, jej i nienarodzonemu dziecku.

Wkońcu Rush i Blaire do siebie wracają i dają sobie drugą szanse.

Autorka pisze lekko i przyjemnie, łatwo sie czyta, z chęcią przeczytam 3 część jeżeli wyjdzie i inne jej książki. : )

2 komentarze:

  1. mam takie same wrażenia <3 Kocham ich :) Ciekawe kiedy wyjdzie trzecia częśc ?! ;)

    http://czytaniemoimhobby.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja też jestem ciekawa =^.^=
    Niestety trzeba czekać :C

    OdpowiedzUsuń