poniedziałek, 3 lutego 2014

Na krawędzi nigdy : 3

                                                       
Tytuł: Na krawędzi nigdy
Autor: J.A. Redmerski
Wydawnictwo: Filia
ISBN: 978-83-63622-92-3

Cześć moi kochani, witam was w pierwszy dzień szkoły i musze powiedzieć że nie było najgorzej, mimo że czytałam do późna to wstałam normalnie, to do mnie nie podobne, ale cóż warto było dokończyć książke i tak bym nie zasneła z emocji, była bym zbyt ciekawa co dalej.

A więc dzisiaj przedstawiam wam książke "Na krawędzi nigdy", już sam opis zachęcił mnie do sięgnięcia po tą o to pozycje. Zaczełam czytać w niedziele, kartka za kartką i coraz bardziej wczuwałam sie w książke.
Bohaterką tej cudnej powieści jest Camryn, ma 20 lat, rozwiedzionych rodziców i brata w więzieniu, jej życie nie jest zbyt kolorowe. Jej przyjaciółką jest Natalie i Damon (chłopak Natalie). Dziewczyna nie spotyka sie z chłopakami po śmierci ukochanego... Lecz pewnego razu Natalie wyciąga ja na impreze i po tym wyjściu całe jej życie zmienia sie o 180 stopni. Camryn wyrusza w podróż, nie wie gdzie jedze, wie, że chce poprostu zwiedzać świat tak jak miała robić ze swoim zmarłym chłopakiem Ianem.
Jedzie busem do Idaho , tam spotyka tajemniczego Andrew. Jak myślicie czy ich drogi sie zejdą? Czy będą razem? I kiedy wyjdze sekret chłopaka?

Najpierwsz przedstawie wam Andrew, jest to 25 - letni chłopak, który jedze do szpitala do swojego chorego ojca, w autobusie ich drogi sie spotykają. Andrew to przystojny młody facet, wolny (co najważniejsze hihi ^.^), lubi starego rocka, ma tatuaże, jest mechanikiem ma fajne autko, no poprostu ideał.

Camryn jest 20 - letnią blondynką, która ucieka z domu, miała za dużo problemów na głowie, ostatnim gwoździem do trumny była kłótnia z przyjaciółką.

Książka " Na krawędzi nigdy" jest piękną romantyczną historią, dwojga ludzi, którzy szukają rozrywki i odnalezienia swojego miejsca na ziemi, los doprowadził ich do siebie. W powieści jest wiele "rozkmin", odpowiedzi które od dawna mnie nurtowały, ta książka wiele mi rozjaśniła. Jest ona dla mnie zagadką do tej pory, mimo że historia jest tak prosta, to końcówka jest tak zaskakująca, że nie wiem co. Pierwszy raz chyba książka aż tak mnie wzruszyła, głównie płacze na filmach, a na książkach żadko mi sie zdaża, mimo żę wywołują u mnie narawdze sline emocje, od śmiechu do rozczarowanie po bulwers, a tej autorce sie to udało, wyciągnąć ze mnie łzy.

Książka jest jedyna w swoim rodzaju z upragnieniem czekam na drugą część aby poznać dalsze losy Camryn i Andrew, poszła w 2 dni i zajmuje szczególne miejsce u mnie na półce.

2 komentarze:

  1. Bardzo chcę to przeczytać! Szykuje się niesamowita przygoda :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam ją przeczytać , ale po Twojej recenzji chcę jeszcze bardziej , muszę ją mieć <3

    http://czytaniemoimhobby.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń