czwartek, 20 lutego 2014

Nie moge powiedzieć ci prawdy

Tytuł: Nie mogę powiedzieć ci prawdy
Autor: Barnholdt Lauren
Wydawnictwo:Jaguar
Ilość stron:304

Boziu co sie dzieje, druga recenzja w tygodniu i to dzień po dniu. Jestem z siebie dumna, dziękuje za wszystkie miłe komentarze, mimo mi sie to czyta, każdy jest dla mnie na wage złota. ;)

Wczoraj skończyłam czytać książke pt: Nie moge powiedzieć ci prawdy. No to może przejdź my do sedna sprawy, czyli do recenzji naszej książki. : )
Naszą bohaterką jest Kells, która zostaje wyrzucona ze szkoły Concordia Pereep. Na samym wejściu poznaje syna senatora Isaaca. Dziewczyna nie pawa do niego miłością, a wręcz do na niego warczy. 
Co przyniesie Isaac? I czego nie może powiedzieć Kellsy?

Na samym początku jak poznawałam Kells, to dziewczyna strasznie denerwowała mnie swoim zachowaniem, tym że tak strasznie warczałą na Isaaca, mimoże dopiero go poznała. Lecz z kartki na kartke coraz bardziej rozumiałam jej nie chęć do chłopaków.
A Isaac? Isaac od samego początku przypadł mi do gustu, był miły, uśmiechnięty. Mimo ojca senatora nie zachowywał sie jak dupek.

Książka "Nie moge powiedzieć Ci prawdy" to młodzieżowe spojrzenie na życie sercowe nastolatków i na różnice miedzy nimi. Autorka ma leeki i przyjemny język, książka mi sie podobała mimo, że troche zawiódł mnie ten problem o którym Kells nie chciała mówić. Szczerze? Myślałam że to coś poważniejszego. Może gdybym była w jej sytuacj to bym to bardziej zrozumiałam, ale co jak co książka fajna i polecam ją każdemu kto lubi romanse. : )

3 komentarze:

  1. Nie lubię takich książek, w ogóle nie lubię książek o miłości, dlatego odpuszczę sobie tę pozycję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja poluję na tą książkę, już od dawna, już nie mogę się doczekać kiedy ją przeczytam ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, czytałam :) Miło wspominam ^^ Faktycznie, przyjemna lekturka :)

    OdpowiedzUsuń