środa, 19 lutego 2014

Pośród złudzeń

Tytuł: Pośród złudzeń
Autor: Julia Deja
Wydawnictwo: Bookio
Data wydania: 2013
Format : Ebook
Ilość stron: 349


Widze że zime już mamy za sobą, mimo że chodzą ploty że mają być jeszcze mrozy. Ja z tego powodu sie nie ciesze. Dni lecą jak z bicza strzelił. Szkoła, dom, cały czas ten sam schemat to straszne, monotonne.: c
A jak u was? Coś inaczej niż u mnie? :)


Dzisiejszy post dotyczy książki polskiej autoki, Pani Julia ma barwny jezyk pisania przez co książke czyta sie bardzo przyjemnie.
Kilka ostatnich dni wakacji, każdy wie, że nikomu nie chce sie do tej szkoły wracać. Nowy rok szkolny = zmiany. A tą zmiana był nowy nauczyciel matematyki Robert. Nowy nauczyciel podbijał serca wielu dziewczyn, nasza bohaterka Mia też nie była na niego oboojętna. Co przyniesie ze sobą nowy nauczyciel i to fatalne zauroczenie?

Przeglądając jakąś strone zobaczyłąm tą okładke, i już od samego początku wiedziałam że musze ją przeczytać. Mimo że nienawidze czytać na telefonie czy komputerze to wkońcu sie spiełam i zaczełam czytać, mimo że moje oczy odmawiały posuszeństwwa z uporem maniaka czytałam dalej.

Miłość uczennicy i nauczyciela to tak naprawde w czasach dzisiejszych temat powiedzmy tabu. A Julia Deja poruszyła ten trudny temat. Również w książce został poruszony temat narkotyków, to również drażliwy temat. Na samym pocątku ganiłam dziewczyne , która je brała, nigdy nie rozumiałam i nie zrozumiem tego, ale wkońcu zaczełam jej współczuć.

Książka jest absolutnie wspaniała, autorka nie boi poruszać sie trudnych temat, mimo jej młodego wieku osiągneła wielki sukces, z całego serca jej gratuluje.  Autorka pisze prostym i młodzieżowym językiem przez co trafia fo większości młodych ludzi. POWINNO BYĆ WIECEJ TAKICH KSIĄŻEK!

Bardzo chciałabym mieć książke na swojej półce lecz narazie mam ją tylko na ebooku, licze że z twórczością autorki zetkne sie jeszcze nie raz.


Za możliwość przeczytania tej wspaniałej książce dziękuje autorce . : ) I życze dalszych sukcesów.

2 komentarze:

  1. Świetna recenzja! ;)
    A czy w tytule na brakuje ,,d'' ? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa recenzja ;))

    Pozdrawiam,
    W.

    OdpowiedzUsuń