piątek, 14 lutego 2014

Zabójca...

                                                 
Tytuł: Zabójca
Autor: Nurowska Maria
Wydawca: Społeczny Instytut Wydawniczy Znak
Ilość stron:    288

Witam was kochani, ale was zaniedbałam, 10 dni nic nie dodawałam boże. Nie mam czasu na czytanie, boli mnie głowa i kręgosłup i przez to jakoś nie moge sie skupić na danej treść, boli mnie to tak bardzo haha .

A dzisiaj przedstawiam wam pozycje tajemniczego romansu z nutką zagadki. Bohaterką tej o to książki jest Joanna, młoda dziennikarka która ma wielki talent do pisania. Jadąc do Zakopanego spotyka tego właśnie mężczyzne. Adam Madej wyszedł z więzienia po 20 letniej odsiadce. Ona już wiedziała od początku, że to interesująca postać, ale nie wiedziała że wyniknie z tego miłość. Jak potoczą sie losy Joasi i Adama? Czego sie o nim dowie?

Przeczytałam książke wczoraj i dopiero teraz zbieram sie do napisania recenzji o niej. Książka mnie zachwyciła pod wieloma względami. Niby to nie jest mój styl książek któe czytam... A tu niespodzianka. Pani Nurowska totalnie mnie porwała. Śmiesznie czyta sie książke bez rozdziałów. : )

Joanne polubiłam od samego początku, była miłą postacią  z świetnym nastawieniem do życia.

Adam.. Hm to bardzo interesująca postać, te 20 lat w więzieniu które opisał w swoim dzienniku, są zaskakująco wrażliwe i wzruszające. Współczuam mu przez całą książke.. To go strasznie zniszczyło, bał sie miłości...

Książka jest świetna, większość osób powinno ją przeczytać żeby .. Zeby spojrzeć na świat inaczej, żeby nie patrzeć tylko na swój własny koniec ogona. Książke polecam każdemu, młodemu i staremu. : ))


2 komentarze:

  1. No, już myślałem, że nic nie napiszesz xD
    A książka, jakoś do mnie przemawia :/

    OdpowiedzUsuń
  2. haha xd widzisz jednak sie zabrałam. :3 trzeba było pisać i na mnie krzyczeć że nic nie pisze haha

    OdpowiedzUsuń