niedziela, 29 czerwca 2014

Perfekcyjna kobieta.


Okładka książki Perfekcyjna kobieta to suka Poradnik przetrwania dla normalnych kobiet  
Witam w piękne deszczowe pierwsze dni wakacji !
Jak na razie pogoda nie dopisuje, ale liczę że się to zmieni bo chce się powygrzewać na słoneczku.

Dzisiaj na moim blogu nowość od wydawnictwa feeria poradnik dla NORMALNYCH kobiet.

Opis:

Perfekcyjna żona i mama, perfekcyjna pani domu, perfekcyjna pani adwokat – zewsząd otaczają nas wezwania do doskonałości pod każdym względem: od sypialni przez makijaż do kariery i wychuchanego domu. A kysz z tym wszystkim! Nikt nie namówi nas do podziwiania tego całego perfekcjonizmu, kiedy z taką radością można zanurzyć się w soczystych przyjemnościach słodkiego bałaganiarstwa i rozkosznej improwizacji.

Cieszmy się własną nieperfekcyjnością:)

Poradnik na bakier, który zrobił furorę we Francji - ponad 650 000 sprzedanych egzemplarzy!

Moja opinia:


"Sukces polega na tym, by przechodzić od porażki do porażki bez utraty entuzjazmu."

Nikt nie jest idealny, ile razy jest tak że wmawiamy sobie jakie to  my grube, brzydkie,, że to my mamy największe problemy tego świata. My kobiety dążymy do ideału i tak w koło maciej, ale pamiętajmy że nikt nie jest perfekcyjny. Ja na przykład jestem humorzasta, niezdarna, głupia i w każdym calu nie perfekcyjna.

Autorki zapewniły że chwilami każda z nas odnajdzie siebie i rzeczywiście kiedy odnalazłam siebie prawie płakałam ze śmiechu. Czasami zachowuje się tak jak opisywana ''NORMALNA'' kobieta a mi do normalności trochę brakuje.

Do poradników zaglądam niechętnie, lubie działać na własną rękę, ale ten poradnik z nutką humoru powinna przeczytać każda kobieta nie zależnie od wieku. Traktujmy go z przymrużeniem oka. Zabawne komentarze paradoksy i porównania- to znajdziemy w naszym poradniku.

A teraz rada na przyszłość : Normalna kobieta nie jest idealna!

Za możliwość poznania siebie i innych normalnych kobiet dziękuje wydawnictwu Feeria! 


3 komentarze:

  1. Super, chętnie przeczytam, bo po fenomenalnym poradniku "Bóg nigdy nie mruga" mam ochotę przeczytać wszystkie tego typu książki ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, że są jeszcze ludzie, którzy prowadzą takie wartościowe blogi :)
    swoją drogą, jak nawiązałaś współpracę z wydawnictwem :) ?

    http://aniapiotrowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, dziekuje za miłe słowa. : )
      Napisałam na ich meil ze strony wydawnictwa, odpisała mi P.Aleksandra bardzo miła kobieta :)

      Usuń