czwartek, 31 lipca 2014

Tego lata stałam się piękna 3 tomy!


Witajcie!
W końcu jest chłodniej, a ja umieram z bólu głowy. Z racji tego, że siedzę w domku to postanowiłam zrobić wam niespodziankę i napisać zbiorową recencje serii ''Lato''. Mam nadzieje, że ten rodzaj recenzji się wam spodoba! :)

Opis 1 części:

Pierwsza miłość, sercowe rozterki. Jedna dziewczyna – dwóch zakochanych w niej braci.

Belly liczy czas w porach roku. Wszystko, co niezwykłe i magiczne, przytrafia się jej między czerwcem a sierpniem. Zimą dziewczyna odlicza tygodnie dzielące ją od lata, od domku przy plaży, Susanny i – co najważniejsze – od Justina i Conrada. Poznała ich dawno temu. Najpierw traktowała jak braci, a potem pokochała jak chłopaków. Tego lata, tego pięknego i koszmarnego lata, wszystko zaczyna się zmieniać. Ale czy skończy się tak, jak już dawno powinno się skończyć?

Moja opinia:
Belly co wakacje przyjeżdża do letniego domku przy plaży. Wakacje spędza ze swoją matką bratem, Susanną i co najważniejsze z Jeremim  i Conradem. Są dla niej jak bracia, od kąd pamięta przyjeżdżała tam na wakacje.
Jeremiego polubiłam od razu, był miły, opiekuńczy i taki kochany, a Conrad od samego początku wydawał mi się wredny i sztywny, no ale nadrabiał wyglądem.



Opis 2 części:


Belly zawsze odliczała dni dzielące ją od lata. Wracała wtedy na plażę Cousins, do Conrada i Jeremiego. W tym roku jest inaczej. Zwłaszcza po tym, jak Susanna zachorowała, a Conrad przestał się troszczyć o ich związek. Wszystko się rozpadło, a Belly zaczęła marzyć o tym, żeby lato nigdy nie nadeszło. Kiedy jednak Jeremi informuje ją, że Conrad zniknął, dziewczyna uświadamia sobie, że musi coś naprawić. Chce wrócić do domku na plaży, zebrać wszystkich i wyjaśnić pewne sprawy. Jeśli to lato ma być ich ostatnim, powinno się zakończyć tam, gdzie się zaczęło – na plaży Cousins.

Moja opinia:
To lato jest inne, nie jadą do domku przy plaży, po chorobie Susanny wszystko się zmieniło. Belly już nie chce lata...
Jeremi informują ją że jego brat zniknął. razem z Jeremimi szukają Conrada, ale co się wydarzy jak tylko go znajdą?

Mimo że nie uwielbiam  Conrada tak jak Jeremiego, ale zrobiło mi się gorąco gdy Conrad zaginął. Martwiłam się o niego, nie chciałam żeby coś się mu stało. A akcja w domku przy plaży sprawia że nie da się oderwać od książki.

Opis 3 części:

Czy Belly wreszcie dokona wyboru między Jeremim a Conradem?
Belly w swoim życiu kochała tylko dwóch chłopców, obu noszących nazwisko Fisher. Po dwóch latach spotykania się z Jeremim była pewna, że znalazła bratnią duszę. Prawie. Conrad wciąż nie pogodził się z błędem, jaki popełnił, pozwalając jej odejść, Jeremi zawsze zaś wiedział, że Belly jest mu pisana. Ale kiedy postanawiają związać się już na zawsze, Conrad uświadamia sobie, że to ostatnia chwila, żeby wyznać jej miłość. W przeciwnym wypadku bezpowrotnie ją straci. Belly musi przemyśleć swoje uczucia i zdecydować się na nieuniknione: jeden z nich będzie z nią, a drugi zostanie ze złamanym sercem…

Moja opinia:
To  już ostatnia część... Byłam załamana, że za 300 stron ta historia się skończy.
Jeremi czy Conrad? Pewnie że Jeremi chociaż swojej dezycji nie byłam pewna. Który chłopak zostanie ze złamanym sercem?

Belly miła ciężką decyzje do podjęcia. Oby dwóch braci kochała, ale musiała wybrać.

Podsumowanie!
Seria  ''Lato'' urzekła mnie swoją prostotą jak i zawiłością. Autorka pisze lekko, przez co książkę  łatwo i szybko się czyta. Cały trójkącik pomiędzy Jeremim, Conradem a Belly jest niezmiernie ciekawy, oby dwoje walczą o względy dziewczyny. Miałam wrażenie że cały romans kumulował się na końcu książek, nie przez całe książki lecz przez ostatnie strony. Seria bardzo mi się podobała. Pokochałam ją od pierwszych stron. Nie było postaci której nie lubiłam, każda z  nich miała coś w sobie.

Jeżeli jedziesz na wakacje zabierz ze sobą Belly i dwójkę braci,dostarczą ci oni niesamowitych wrażeń. Pokochasz ich cały sercem tak jak ja!


Mam nadzieje, że taki format recenzji się wam podoba, może nawet bede skłonna robić takie akcje częściej.

Za możliwość zamieszkaia w domku przy plaży oraz poznania ich domowników dziękuje:

6 komentarzy:

  1. Tym razem sobie podaruję , może innym razem przeczytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybacz, ale raczej tego nie przeczytam. Nie jest to mój styl. Ogólnie nie przepadam za romansami, ale te z takimi trójkątami kompletnie nie są dla mnie. Już raz czytałam książkę, gdzie dziewczyna zakochała się w braciach. Wybrała nie tego co chciałam i mam uraz ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa recenzja ;)

    http://aiden-ejsmont.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Także przeczytałam serię ,,Lato" i muszę stwierdzić, że ją kocham!!! <333 Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo wciągająca... Nic dodać nic ująć... Idealna pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. 43 yrs old Office Assistant IV Nikolas McCrisken, hailing from Gaspe enjoys watching movies like Investigating Sex (a.k.a. Intimate Affairs) and Parkour. Took a trip to City of Potosí and drives a Rally Wagon 3500. wiecej informacji

    OdpowiedzUsuń