niedziela, 2 listopada 2014

Patch Nora ile Jev!

Witam was Moi drodzy !
Coraz częściej udaje mi się do was pisać, znajduje czas na małe przyjemności ale jest z tym ciężko.
W tych dwóch dniach każdy z nas odwiedza groby zmarłych.. Kogo wam najbardziej brakuje?

Opis:

Kiedy nie wiesz, komu wierzyć, ufaj tylko sobie.

Patch to wielka miłość Nory. To także jej Anioł Stróż. On uratował jej życie, ona wyrwała go z otchłani potępionych. Są sobie przeznaczeni. Jednak Patch wydaje się zamieszany w niewyjaśnioną śmierć ojca Nory. Dziewczynie grozi śmiertelne niebezpieczeństwo…

Tajemnice budzą niepokój, niepewność przeradza się w strach.

„Crescendo” to kontynuacja bestsellerowej powieści Becki Fitzpatrick „Szeptem”.


Moja opinia:

Po skończeniu ''Szeptem'' cieszyłam się że mam na półce kontynuacje, bo nie wiem co ze mną by się stało gdybym nie miała...
Sięgając po ''crescendo'' nie wiedziałam czego się mam spodziewać po takim opisie, po śmierci ojca Nory jej życie nie jest takie samo.
Mieszkają w dużym domu, przez co jej mamy praktycznie nie ma w domu. Nora na lekcjach biologii poznała Patcha.

W tej części warsztat pisarski autorki uległ znacznej poprawie – jakkolwiek na to patrzeć. Moją uwagę przede wszystkim zwróciła konstrukcja bohaterów, którzy stali się teraz bardziej plastyczni i skomplikowani, a moja sympatia do nich również bardzo urosła.  Nore i Vee lubiłam zawsze, ale w tej części zaczął denerwować mnie Patch.
Tak na prawdę seria ''szeptem'' nie jest na przekór ambitna lektura ale moje serce podbiła. Przeżywałam każdy rozdział jakbym sama tam z nimi była.

Akcja tej książki toczy się dynamicznie, ale przede wszystkim bardzo zaskakująco. Było wiele takich momentów, w których byłam przekonana, co do tego, co się teraz wydarzy, jednak autorka potrafiła mnie bardzo mile zaskoczyć oraz pewnymi swoimi działaniami  zrzucić mnie z autobusowego krzesła.
''Crescendo'' zaatakowało mnie ze wszystkich stron, czyniąc tą lekturę bardzo kolorową i emocjonalną.
Autorka w idealnym momencie zakończyła książkę, sprawiła ona że od razu rzuciłam się na półkę po trzecią część.


Książke kupimy i przeczytamy prawda? zapraszam na empik.plza możliwość wkroczenia w świat aniołów dziękuje empik.com!


1 komentarz:

  1. Wow na pewno ta książka jest rewelacyjna jeśli tylko wpadnie mi w ręce od razu kupuję uwielbiam takie książki.
    Zapraszam do mnie no i oczywiście pozdrawiam:)
    http://produktyzywienie.blogspot.com/elbiam

    OdpowiedzUsuń